Welcome Back ualls...

Assalamualaikum...


Jawab salam ye korang..rsa2 dah lama tak update blog nie.berabuk lah saya punya blog nie...Pejam celik pejam celik sekrang dah sem 3..welcome back to college ualls, 5 bulan bercuti ermm btw spnjang kitaorg cuti sem lima bulan tu rmai kwan2 dah brubah dari yang bertudung singkat ke tudung labuh,dari yng bertdung labuh dah berpurdah.. (alhamdullilah brubah kearah kbaikan) and one more thing,yang membujang sudh berkahwin..dah tukar status maaa...gua biler larh lagi ye....ramai pulak kwan2 kolej saya dah kahwin..ermmm..ni lagilarh wat saya jealouse 2x ganda tau...huhu..woi2 dah tukar tajuk nie..bila dh jmpa  mmber,rsa happy sgt sbb dh 5 bulan kut x jumpa..

Good Days..sbb dah 5 bulan x jmpa..nilah jadinya.
(Sem 3)

        Atikah,Momey and Syafika
          (housemate and my friends 4 ever)
         Insya-Allah ukhwah selamanya


  
Kerja kitaorg klau lepak selfie...selfie and selfie.


Awesome Muslimah...i'm the back.Red Hijab

  
Walaupun kepenatan but still berselfie lgi tu.heheh..
(tgk kritikal sgt penat sya tu) .



Oklah..Setakat ini je coretan saya.Nak sambung wat assignment lah pulak... 
(Cewaahh ayat  dh macam tulis krangan ahh gitu)

Assalamualaikumm....


No comments:

Post a Comment